Pomoc da li mozda ima netko invitation code za torrent Hr
(prestaro za odgovor)
Danijel
2011-01-23 10:49:12 UTC
Pomoc da li mozda ima netko invitation code za torrent Hr
bio bi jako zahvalan da mi ga posalje na mail
Puno hvala unaprijed
nizz
2011-01-23 12:16:28 UTC
A da pogledas postove od prije par dana?
bahrija
2011-01-23 19:39:00 UTC
iam ja 7 pozivnica-),.uploader sam na hr torentu!!!
KC Hunter
2011-01-23 20:33:05 UTC
ajd i meni mailaj jednu..

pozz
bahrija
2011-01-23 20:46:03 UTC
bum kasnije-al kad ti pošaljem kad se regaš moram te potvrditi odma!
2011-01-23 20:42:57 UTC
bahrija
2011-01-23 20:49:29 UTC
kaj se nekaj djeli besplatno eheheh..
inace vec
podjelil 2dvije pa me likovi sjebali--skidali su sa thra a nisu seedali i
onda ja nadrapal-izbacili me s thra pa se moral moliti moderatoru radi
budala da me opet ubace jbga..nije to samo buš skinul-jbga to kaj se skine
treba se odsedati minimalno 72 sata ili do ratio 1....
boogey
2011-01-23 22:43:53 UTC
Post by bahrija
[...]
ja jos nisam imal problema.. valjda prek 15 sam podjelil.. od toga pol
bahrija
2011-01-24 08:25:40 UTC
Post by boogey
Post by bahrija
[...]
šema je ak on dobi 1bod negativan i ti dobiš automatski,skupiš iz 10 i
letiš odma jbga..zato treba paziti kome daješ a kome ne....
btw. koji ti je nick na thru?nebuš nadrapal nebrini-))
boogey
2011-01-24 13:43:23 UTC
¹ema je ak on dobi 1bod negativan i ti dobi¹ automatski,skupi¹ iz 10 i
leti¹ odma jbga..zato treba paziti kome daje¹ a kome ne....
btw. koji ti je nick na thru?nebu¹ nadrapal nebrini-))
nick boogeyy, dobar je thr, ali prerigorozan, brzo se dobiju hnr bodovi.
tak èak ni na torrentleachu i ilovetorrentima nije rigorozno. :(
bahrija
2011-01-24 18:30:43 UTC
Post by boogey
Post by bahrija
[...]
tak čak ni na torrentleachu i ilovetorrentima nije rigorozno. :(
dobe se negativni bodovi zato jer je nekome teško odsedati to kaj je skinul
jbga....kad se drziš pravila sve jke ok!
boogey
2011-01-24 20:02:40 UTC
Post by bahrija
Post by boogey
Post by bahrija
[...]
ja sam natukel prek 600 gb... :) a na ilovetorrents imam par tb-a :)
24/7 :)
bahrija
koji ti je nick?da to provjerimo hehehe
Benjamin
2011-01-24 20:22:42 UTC
Post by bahrija
Post by boogey
Post by bahrija
[...]
Molim Vas, mogu ja dobiti jednu pozivnicu ??molim Vas!
Thx!
***@yahoo.com
Benji
Dalibor Klobucaric
2011-01-25 10:32:43 UTC
Benjamin, jebamupasmater, koji dio ovog mojeg gore teksta nisi
razumio???
Treba ti nacrtati??

Bahrija vjerovatno ti je jasno da neću javno napisati nick. No nađeš
me u FLS-u
bahrija
2011-01-25 12:06:55 UTC
Post by Dalibor Klobucaric
[...]
lol meni je bahrija nick svugde i nema tu da ti ko kaj more kaj ti javno
daješ nick-)))))
Dalibor Klobucaric
2011-01-24 09:18:17 UTC
bahrija pošto si tak veliki debeli uplader zakaj onda ljudima ne veliš
nek odu na IRC pa se nek izbore za pozivnice svojim zananjem.. zakaj
ima ne veliš tu vam je faq proučite ga i vidite dal bi vi hteli opće
biti dio te zajednice... veliki debeli uploaderu koliko si uploadal
inače?
mrsajk
s kim se ti svadiš?
mrsajk
s kim se ti svadiš?
mrsajk
s kim se ti svadiš?
bahrija
2011-01-24 18:28:43 UTC
Post by Dalibor Klobucaric
[...]
uploadal sam 320gb!s tim da mi je brzina upa 35Kbps..to je za takvu brzinu
puno-a dnevni mi je upload 800mb..
lol-na ircu goste niko ne hebe ni 2 posto...a nedavno su bile i otvorene
registracije...inace meni komp jedan radi 24 sata dnevno samo radi thra-!
a inace si pogledaj kolko sam fajlova sveukupno upal pa ti bu sve
jasno..velike fajlove nestavljam zato jer mi brzina očajna...za razliku od
vas kaj samo pričate ja doprinosim thru....
samo danas stavil dvije nove igrice!
Dalibor Klobucaric
2011-01-24 20:08:28 UTC
odlično bahrija ma ti si pravi THR uploader. Ti si dika i stup THR
zajednice, evo na. Pohvalio te jesam. Jeli. Zaista, evo sad ćeš dobiti
milju karme od mene plus nasrat ću svašta dečkima na ircu da ti daju
godlike i uploader status zajedno. Evo 100%.

Čovek te pital da mu daš pozivnicu, a ti sereš okolo, da si malo
upućen ljudi sa Staff-a svkodnevno daju nekome pozivnicu ako se pokaže
dobar i ako ima neko predznanje na #interview kanalu. To što tebe niko
ne šljivi na ircu to je druga stvar..
Znači svakom kome je stalo do THR-a ima način da uđete unutra na
nekoliko načina
1) znate nekoga nagovorite ga nek vam da invite kod ali ima da se
ponašate sukladno sa FAQ-om i Gereral Rules
2) pratite twitter https://twitter.com/torrentHR uvijek se nađe neki
invite kod
3) spojite se na irc.torrenthr.org i spojite se na kanal
#thr.pozivnice pa žicajte.
4) znate nekoga nagovorite ga nek vam da invite kod ali ima da se
ponašate sukladno sa FAQ-om i Gereral Rules

ova 3 jednostavna načina su najbolje metode dobijanja pozivnica i
ulazak na tracker. ali prvo se dobro informirajte što je zapravo THR i
kakva ekipa tako prebiva.

l.p.
bahrija
2011-01-25 12:12:36 UTC
Post by Dalibor Klobucaric
[...]
uploader status imam odavno-čuj neda mi se navlačiti s tobom....hebe se
meni i za karmu i to-imam preko 100000 tisuća karme tak da morem uzeti
pozivnica još dosta a iovak ih imam 7...ja sam samo komentiral da nemreš
nekome samo tak dat invite kod a posle da najebeš radi njega i izbace te s
thra------jel sad razumiješ????????
žicanje ne pali garant i nitko mu nebu dal invite kod na ljepe oči-))
drugo je s ljudima koji su na nekom drugom trackeru njemu bi odma dal
...eto mislim da ti je sve jasno!!!ili da ti to još nacrtam -))))
Dalibor Klobucaric
2011-01-25 23:57:57 UTC
e Bahrija lud lud si Uber lud si, jedino kaj mi nije jasno kaj si ti
ko pišljivi uploader moreš dati za pravo da sereš kvake okolo, nej se
srditi upoznal sam te osobno pa si mi se činil ono, normalan. Da ti
bude jasno, u slučaju da tebi treba nacrtati, ovo gore sa karmom i sa
pohvalom je bila provokacija, u biti točni pojam bi bilo ismijavanje,
uploader sa 300 giga upa, l0l m8, Uber l0l. Umjesto da odgovoriš
Danjelu na koji način da dobije pozivnicu ti se preseravleš da si
moreš kupiti pozivnice i da ih nedaš jer te ljudi zajebu.. Mislim daj
se doslovno ohladi, duboko udahni, i odgovori ljudima na pitanje.
Umjesto Izjave "Ja veliki uploader" odgovoriš na koji način da se neko
izbori za pristup zajednici. Ja sam se izborio, pitao i gnjavio i
nakraju crnčio. No nisam nikog vrijeđao. Osim što ovaj put pičim po
uploaderima od 300 giga.

Što se tiče mojeg nicka vezanog uz THR zajednicu nije bitan, ovim
putem ti serem sa svojim pravim imenom i prezimenom.

L.P m8
i nadam se da si shvatio poruku
preseravanje nikom ne koristi..
bahrija
2011-01-26 08:32:40 UTC
daj mu onda ti objasni kak da nazica pozivnicu-)
koga znam njemu dam pozivnicu-nije frka..al kak rekel 2 me sjebali pa
nevjerujem nikome baš puno..evo ti si velki član thra pa mu ti daj eto!!
neznam te jer sam prodal brdo hardvera tu u vz pa nemogu ni sve popamtiti
jbga..
Dalibor Klobucaric
2011-01-26 22:50:02 UTC
Post by bahrija
[...]
ekšali ja tebe znam jer sam ja tebi nekaj prodal, no nebitno..
pričam o tome da ako si pravi član zajednice rekel bi mu na koji način
da dobije invite a na sereš kak su te zajebali.. mešter.. ajd sam
pomalem.. velim ti.. preseravanje nikome ne doneslo dobro nika..

l.p.
bahrija
2011-01-27 11:30:50 UTC
Post by Dalibor Klobucaric
Post by bahrija
[...]
ček-kakvo je preseravanje u pitanju?jaka muda biti član thra lolcina..neam
više komentara..ovo nikamo ne vodi!!!
Leon Pavlič
2021-03-14 17:55:14 UTC
Post by bahrija
Post by Danijel
Pomoc da li mozda ima netko invitation code za torrent Hr
bio bi jako zahvalan da mi ga posalje na mail
Puno hvala unaprijed
iam ja 7 pozivnica-),.uploader sam na hr torentu!!!
Pozdrav!

Dali bi mogao dobiti jedan pozivni kod za piratehr?

Hvala!