Servis hidropaka VŽ
(prestaro za odgovor)
El Viejo Dragon
2015-04-16 19:11:37 UTC
Tko u VŽ i okolici servisira hidropakove? Za Međimurku BS znam.

Imam jeden Einhell koji me zeza a ne šalje mi ga se poštom na njihov servis.

Google mi u ovom slučaju nije prijatelj :-(
Zero Cool
2015-04-16 19:43:51 UTC
"El Viejo Dragon" je napisao u poruci interesnoj
grupi:mgp1g9$u8p$***@l01news1.ot.hr...

Apolon servis - Stjepan Huđek 091/532-1307
xyx
2015-04-20 09:40:48 UTC
u čemu je problem nema nekaj komplicirano kaj se nemože doma popraviti
m***@gmail.com
2019-07-03 16:33:05 UTC
Problem je da se ne gasi uopće a vode ima

a***@gmail.com
2016-08-01 13:43:18 UTC
iskrin servis u markovičevoj ulici
marko
2016-08-02 08:46:25 UTC
Ima u Kumičićevoj 78 firma koja se bavi navodnjavanjem. mom tati su
popravili hidrofor. nemam broj, ali da ih se ako naći.

Marko
Zero Cool
2016-08-03 09:44:42 UTC
Apolon servis
Stjepan Huđek
Črešnjevo
091/532-1307

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.