odvoz željeza
(prestaro za odgovor)
Gillet
2017-11-20 14:25:50 UTC
pozz.. poslje renovacije centralnog nakupilo se cijevi i ostalog
železa,, jel tko zna nekog ko bi si to otpelal? imal sam jednog
afro-međimurca, no pokazal se ko pokvarenjak a i lopina...imam i par
kanti šute i ostalog smeća ,pame zanima kam bi se to moglo deponirati,,
ne znam da li reciklažno dvorište to prima,,

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.
Nakitu
2017-11-21 08:46:08 UTC
Post by Gillet
[...]
Nazovi Cistocu i pitaj ih. Koliko znam, oni skupljaju sve te sekundarne
sirovine, a imaju i obvezu odvoza sute.
:O + :P = 69
nizz
2017-11-21 10:02:05 UTC
Post by Nakitu
Post by Gillet
[...]
Cistoca daje 2 kupona godisnje bas za takve stvari! S kuponom si
rezerviras kontejner za krupni otpad i sam ga natovaris, oni
otpelaju(bar bi trebali tak delati :) )
Gillet
2017-11-21 10:06:05 UTC
Post by Nakitu
Post by Gillet
[...]
železo otpelaju zabadava, no za šutu traže lovicu,, no nema je tak puno
pa bum ju otpelal u reciklažno dvorište, ne bi ni železo bilo problem
ali mi je problem utovar, jerbo mi je tetiva pukla u ramenu pa sam
praktično jednoruk,, tnxx na info

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.