Vip mobilni internet - signal
(prestaro za odgovor)
Marko
2010-07-01 13:06:03 UTC
Preko ljeta sam na Dugom otoku,mjesto Zaglav. Uzel sam od vipa
mobilni internet. U kuci na otoku nemogu opce uhvatit signal. Dok
izažem na terasu, na balkon hvatam vip egde i to do nekih 8 KB/s.
Otisel s laptopom na plazu , koja je udaljena oko 150 m od kuce i
hvata im ViP HSUPA i brzinu do 350 KB/s. Sad me zanima dal postoji
neka antena ili neka "stvar" da pojacam signal i dovedem ga do
kuće........
gero
2010-07-01 13:33:23 UTC
--
Pobogu Marko pa ides na GO...ja i mobitele(i sluzbeni i privatni)ostavljam
doma,laptopu nikako nije mjesto
voilaaaaaaaaaaaaaa...
Marko
2010-07-01 14:08:49 UTC
: ) nisam na GO.... nego preko ljeta radim na moru 3-4 mj... :D
gero
2010-07-01 15:14:52 UTC
Post by Marko
: ) nisam na GO.... nego preko ljeta radim na moru 3-4 mj... :D
--
ondak sory...ja isto koristim Vipov net i (a cesto sam na putu)jedino po
Istri sam primjetio malo variranje signala...bas budem sina pitao jel ima
kaj po tom pitanju pa javim...
Palle
2010-07-02 06:14:21 UTC
Inaèe na www.google.hr moŸe¹ jako puno toga naæ pa tako i za ovo pitanje.
moŸe¹ kupiti USB produŸni kabel do max 10 m. na nekakvu cijev i postaviti
iznad kuèe stik i spojiti s komp. tako sam ja uvelike pobolj¹ao signal.

ali mora¹ paziti USB je serijska komunikacija koja je namjenjena za male
udaljenosti. ©to je kabel dulji, signali koji putuju se vi¹e deformiraju i
gu¹e i tako nastaju gre¹ke.
AFAIK, specifikacija je 10 metara kao najdulja duŸina USB kabela. No, veæ i
na 10m dosta jeftinijih kablela ima problema s nekim ureðajima (osim
transfera podataka, problem je i napajati ureðaj na drugoj strani).
Stvar moŸda moŸe¹ rije¹iti kori¹tenjem aktivnih komponenti na USB lancu ili
ti USB HUB-ovima i to AKTIVNIM (oni koji su u¹tekani u struju) USB
HUB-ovima.
Bruno Babic
2010-07-02 07:31:24 UTC
Post by Palle
ali mora¹ paziti USB je serijska komunikacija koja je namjenjena za male
udaljenosti. ©to je kabel dulji, signali koji putuju se vi¹e deformiraju i
gu¹e i tako nastaju gre¹ke.
TCP/IP protokol je siguran sto se gresaka tice jer ne primaju paketi s
pogreskom.
Post by Palle
AFAIK, specifikacija je 10 metara kao najdulja du¾ina USB kabela. No, veæ i
na 10m dosta jeftinijih kablela ima problema s nekim ureðajima (osim
transfera podataka, problem je i napajati ureðaj na drugoj strani).
Problem je samo ako uredjaj na drugoj strani zahtijeva neki veci napon,
sto nije slucaj sa Vipnetovim stickom.
Post by Palle
Stvar mo¾da mo¾e¹ rije¹iti kori¹tenjem aktivnih komponenti na USB lancu ili
ti USB HUB-ovima i to AKTIVNIM (oni koji su u¹tekani u struju) USB
HUB-ovima.
Apsolutno nepotrebno u ovom slucaju. I najjadniji kabel bi trebao raditi
bez problema.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
The Unbound
2010-07-02 08:47:23 UTC
Post by Bruno Babic
ali mora? paziti USB je serijska komunikacija koja je namjenjena za male
udaljenosti. �to je kabel dulji, signali koji putuju se vi?e deformiraju i
gu?e i tako nastaju gre?ke.
TCP/IP protokol je siguran sto se gresaka tice jer ne primaju paketi s
pogreskom.
Kakva korist od TCP/IP-a ako konekcija izme�u ra�unala i mre�nog
adaptera(USB sticka) ne postoji ?
Post by Bruno Babic
AFAIK, specifikacija je 10 metara kao najdulja du?ina USB kabela. No, ve� i
na 10m dosta jeftinijih kablela ima problema s nekim ure?ajima (osim
transfera podataka, problem je i napajati ure?aj na drugoj strani).
Problem je samo ako uredjaj na drugoj strani zahtijeva neki veci napon,
sto nije slucaj sa Vipnetovim stickom.
Ure�aj koji se spaja na USB port ne mo�e zahtjevati ve�i napon nego �to je
to standardom za USB odre�eno a to je 5V DC.
Post by Bruno Babic
Stvar mo?da mo?e? rije?iti kori?tenjem aktivnih komponenti na USB lancu ili
ti USB HUB-ovima i to AKTIVNIM (oni koji su u?tekani u struju) USB
bez problema.
konzerva
2010-07-02 07:33:46 UTC
Post by gero
Pobogu Marko pa ides na GO...ja i mobitele(i sluzbeni i
privatni)ostavljam doma,laptopu nikako nije mjesto
pored mene na moru...jedino potrebujem bar 20-ak Gb kartica za fotic i
voilaaaaaaaaaaaaaa...
Imaš posao kakav si rijetko tko može priuštiti.

k.
DJ_MAG
2010-07-02 07:57:51 UTC
Post by gero
Pobogu Marko pa ides na GO...ja i mobitele(i sluzbeni i
privatni)ostavljam doma,laptopu nikako nije mjesto
pored mene na moru...jedino potrebujem bar 20-ak Gb kartica za fotic i
voilaaaaaaaaaaaaaa...
Ima¹ posao kakav si rijetko tko moŸe priu¹titi.
k.
Istina.
Bruno Babic
2010-07-02 08:52:35 UTC
Post by konzerva
Imaš posao kakav si rijetko tko može priuštiti.
Zasto mislis? Pa nije li bila neka prica da je 40% zaposlenih u drzavnim
sluzbama? A on ocigledno radi u drzavnoj firmi :)
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
shranilo
2010-07-02 09:52:48 UTC
krivo, u privatnoj radi!
dobryla@work
2010-07-02 10:47:27 UTC
A po èemu je oèigledno?
Bruno Babic
2010-07-02 10:50:51 UTC
Post by ***@work
A po èemu je oèigledno?
Po tome sto si moze priustiti da ostavi sluzbeni mobitel doma dok je on
negdje drugdje.

Zakljucak: ili je u drzavnoj firmi, ili je apsolutno nevazan za
funkcioniranje firme.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
dobryla@work
2010-07-02 11:31:03 UTC
Post by Bruno Babic
Po tome sto si moze priustiti da ostavi sluzbeni mobitel doma dok je on
negdje drugdje.
Zakljucak: ili je u drzavnoj firmi, ili je apsolutno nevazan za
funkcioniranje firme.
To je ocigledno samo u tvojm kombinacijama i mastarijama. Zaboravljas na
Skype, msn i slicne oblike komunikacije za koje mu je potreban lap - kojeg
ima sa sobom?
A postoji i mogucnost da mu sluzbeni mob treba samo na maticnom radnom
mjestu... A mozda taj telefon duzi kolega koji ga mijenja na tom mjestu dok
je on na drugoj lokaciji.
Skaces sa zakljuccima i onda se prema tim (pogresnim) zakljuccima odnosis
kao da su to cvrste cinjenice.
Bruno Babic
2010-07-02 13:58:41 UTC
Post by ***@work
Skaces sa zakljuccima i onda se prema tim (pogresnim) zakljuccima odnosis
kao da su to cvrste cinjenice.
Skacem sa zakljuccima?

Citiram:
"Pobogu Marko pa ides na GO...ja i mobitele(i sluzbeni i
privatni)ostavljam doma,laptopu nikako nije mjesto
pored mene na moru...jedino potrebujem bar 20-ak Gb kartica za fotic i
voilaaaaaaaaaaaaaa... "

Da li mi govorimo o istoj osobi?
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
gero
2010-07-02 16:43:15 UTC
Post by Bruno Babic
Post by ***@work
[...]
ha,ha,ha...svatko misli da je meni lako...lijep pozdrav svekolikom
pucanstvu..
www.gero-photos.com
igortomasic
2010-07-03 05:48:04 UTC
Ok, ustanovili smo da Babic priča bezveze, Gera izrađuje kamine, hobi
mu je fotografija i ima lijepu web stranicu :), Konzerva sanja o
odmoru bez mobitela ali.... Marko i dalje ima slab siganl na
terasi... :(
Marko
2010-07-03 15:23:50 UTC
a jaj jaj jaj :)