tutnjava na zapadu
(prestaro za odgovor)
marko
2018-03-31 21:59:54 UTC
Kakva je to tutnjava cijeli dan koja dolazi sa zapadne strane? Nije
grmljavina, to zagorci karabit tak masovno za Uskrs troše?
Chupo
2018-04-12 21:58:14 UTC
Post by marko
Kakva je to tutnjava cijeli dan koja dolazi sa zapadne strane? Nije
grmljavina, to zagorci karabit tak masovno za Uskrs troŷe?
08.04. oko 10 do 9 navecer se je culo ko topnicka paljba.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Chupo
palomas
2018-04-13 06:37:38 UTC
Bačve su ukopane u zemlju, pa se vibracije prenose jako daleko..
A i ti bregi oko Ladanja i Vinice taman su okrenuti da imaju pogled
prema Vž dolini, pa se zato tak daleko čuje.
Chupo
2018-04-13 10:32:10 UTC
Baīve su ukopane u zemlju, pa se vibracije prenose jako daleko..
A i ti bregi oko Ladanja i Vinice taman su okrenuti da imaju pogled
prema Vŵ dolini, pa se zato tak daleko īuje.
Ja sam to cuo od izmedju Toplica i Ludbrega.

Pa koliko je to bilo bacvi? To su ih onda morali aktivirati
sinhronizirano jednu za drugom.

Chupo
nizz
2018-04-13 20:33:52 UTC
[...]