Strong 8110 firmware
(prestaro za odgovor)
branko 10
2018-09-27 16:41:10 UTC
Da probam ovdje, tu se valjda najviše prodavao. :)

Imam jednu molbu, ako netko možda kod sebe ima sačuvan upgrade za tv
reciver - Strong 8110, firmware - da mi pošalje na mail
***@hotmail.com ili stavi stranicu tu, gdje bi to moglo biti.
Imao je KERMAN, ali više ne mogu nigdje naći. Bez toga ne mogu snimati
sa tv-a. Molio bih lijepo, hvala!
branko 10
2018-09-29 19:19:04 UTC
Post by branko 10
[...]
Riješio - ovo je to! Hvala jednom Dubravku!
Stavio sam tu datoteku na moj Dropbox ako slučajno kome zatreba.

https://www.dropbox.com/home?preview=SRT8110_SW_v01215p1_2010_12_15_EN.zip
branko 10
2018-09-29 22:07:56 UTC
Post by branko 10
Post by branko 10
[...]
Još dvije verzije:

https://www.dropbox.com/home?preview=SRT8110_SW_v01215p1_2010_12_15_EN+(1).zip

https://www.dropbox.com/s/ik09ao5hnp6l0vz/SRT_8110_SW_v00916p2_EN.zip?dl=0
branko 10
2018-10-01 22:02:57 UTC
Izgleda da nešto nije bilo dobro sa adresama pa ponavljam.

https://www.dropbox.com/s/ik09ao5hnp6l0vz/SRT_8110_SW_v00916p2_EN.zip?dl=0

https://www.dropbox.com/s/j1mthm0xnqm6j1h/SRT8110_SW_v01215p1_2010_12_15_EN%20%281%29.zip?dl=0

https://www.dropbox.com/s/33gmaot2ss7qlsz/SRT8110_SW_v01215p1_2010_12_15_EN.zip?dl=0