(prestaro za odgovor)
Ima gdi za kupiti
nizz
2008-09-26 13:34:07 UTC
onaj komplet posuda za sol i secer(velike posude), kava, vegeta, biber i
paprika(male posude). Ajde, nije sad bitno da to bas na njima pise, al
takve imam doma i poklopci ne drze vise(ne dihtaju, staro 10+ godina).
Posude su keramicke, sa drvenim poklopcima...
Ak ste to vidli u kojem ducanu ili izlogu, recite.
tnx
Zili Miruka
euroshop (veliki izbor) , getro, ofertisima, ...
tw
2008-09-26 16:48:15 UTC
Post by nizz
[...]
imam ti ja nekih zaliha Tupperwarea
baci oko pa se javi ako hoces
pozz
http://raznestvari.pondi.hr/
tw
2008-09-26 16:49:27 UTC
samo s misem predji preko slika za opis pojedine stvari
nizz
2008-09-26 17:33:39 UTC
Post by tw
Post by tw
imam ti ja nekih zaliha Tupperwarea
baci oko pa se javi ako hoces
pozz
http://raznestvari.pondi.hr/
samo s misem predji preko slika za opis pojedine stvari
Tnx, ali plastika bas i nije ono kaj trazim...