(prestaro za odgovor)
Hotel za pse
g***@gmail.com
2007-12-04 10:40:32 UTC
Molim informaciju, ako netko zna, da li u Varazdinu postoji Hotel za
pse?
I naravno ime hotela, broj tel., ulica, bilo sta...
hvala.
dm
Salon za uredivanje pasonja i hotel - 092/110 4316
kompjukter
2007-12-04 21:05:24 UTC
Post by g***@gmail.com
Molim informaciju, ako netko zna, da li u Varazdinu postoji Hotel za
pse?
I naravno ime hotela, broj tel., ulica, bilo sta...
hvala.
Imam ti ja privatan pansion (nazovi ga hotel ako zelis) za psetad,
cijenom vrlo pristupacan. Ali ne garantiram da ces zivinu pronaci zivu,
pogotovo ako laje. Znas kako su rekli stari, pametni kinezi - pas koji
laje nije dovoljno pecen.
Dobra Vila
2007-12-04 22:24:12 UTC
Post by g***@gmail.com
Molim informaciju, ako netko zna, da li u Varazdinu postoji Hotel za
pse?
I naravno ime hotela, broj tel., ulica, bilo sta...
hvala.
Mi smo nasu kujicu maltezera ostavili u ljeti kod Dr. Lukmana i bili smo
zadovoljni. Susjeda ih je vidla da ju svaki dan secu nekoliko puta, pas je
non stop bio na dvoristu koje je u hladu, bila je uredna, pocesljana i bez
nekih neugodnih promjena u ponasanju kad smo se vratili. Cak je noci
provodila u njegovoj kuci jer mu je prirasla srcu! Doneses hranu i kaj ti
jos treba 70,00kn je bilo po danu , a siguran si da ti je pas dobro
zbrinut i u svako doba ih mozes nazvat.Toplo ga preporucujem, pozdrav