VZ muska vura
(prestaro za odgovor)
KClimac
2011-12-03 11:35:01 UTC
Zanima jel neko zna gdi se sve u VZ moze kupiti dobara muska vura?
Znam jedino da ima u centru tam onaj urar kaj se ide par stepenica prema dole...
Uglavnom do kojih 500-600kn.
Sky
2011-12-03 12:07:57 UTC
mislim da ti onaj malo niže ima veći izbor, kad ideš od Ritza prema Grguru s
desne strane su zlatarna i urarna

Uglavnom do kojih 500-600kn.
Stanislav Vlasic
2011-12-03 15:20:13 UTC
On Sat, 3 Dec 2011 13:07:57 +0100, "Sky"
Post by Sky
mislim da ti onaj malo niže ima veći izbor, kad ideš od Ritza prema Grguru s
desne strane su zlatarna i urarna
Je, Benkus.... Ok je kaj se cijena tice, ja sam si isto tam vuru
kupil... :)
KClimac
2011-12-04 13:52:59 UTC
bum isel u utorak pa javim gdi sam kaj nasel :-)
nizz
2011-12-03 17:48:01 UTC
Post by KClimac
Zanima jel neko zna gdi se sve u VZ moze kupiti dobara muska vura?
Znam jedino da ima u centru tam onaj urar kaj se ide par stepenica prema dole...
Uglavnom do kojih 500-600kn.
ja sam si na ibeju kupil. I sa PDV-om i carinom jeftinije izaslo nego
kod nas, kakvih 100kn manje.
Tomy
2011-12-05 11:52:27 UTC
Post by KClimac
Zanima jel neko zna gdi se sve u VZ moze kupiti dobara muska vura?
Znam jedino da ima u centru tam onaj urar kaj se ide par stepenica prema dole...
Uglavnom do kojih 500-600kn.
Onaj u Pavlinskoj ima rasprodaju. Pogledaj tam